Comerciale de finantare Super Comerciale Regionale - Descriere si Design

Super-mall-uri regionale de cumparaturi reprezinta cea mai mare concentrare unica de magazine de vânzare cu amanuntul în formatul centru comercial. mall-uri super-regionale, de multe ori mai mult decât o poveste în înaltime, pot depasi un milion de metri patrati Suprafata închiriabila. Câteva "super-regionale" mall-uri sunt în exces de 2,1 milioane de metri patrati, cu toate acestea, cele mai multe sunt între 1,1 si 1,5 milioane de metri patrati de Suprafata închiriabila brut. Termenul super-reg
mall-uri super-regionale sunt, în general, "ancorat" de cel putin patru departamente mari de magazine de vânzare cu amanuntul. Aceste retaileri au bugete imense de publicitate, reputatie si dimensiunea care genereaza trafic considerabil de cumparaturi. chiriasi ancora cererii de multe ori si de a primi concesii chirie; pot construi chiar si propria propriilor cladiri pe spatiul donate de catre dezvoltator, pentru a le atrage la mall. În ceea ce priveste chiria platita, ancorele de obicei oferta numai break-beneficiu, chiar la dezvoltator, însa, ele sunt deseori esentiale pentru succesul alti retaileri, care platesc chirii mai mare de a face concesii pentru ancorele ".

Pe langa ancora magazine, o varietate de alti locatari sunt atrase de super-mall-uri regionale. Cele 10 chiriasilor mall-ul cel mai des întâlnite (dupa magazinelor), listate în ordinea aparitiei lor, sunt

femeilor este gata-a-porter de magazine

magazine de bijuterii

restaurante fast food carryout

menswear magazine

pentru femei pantofi magazine

femei magazine de îmbracaminte de specialitate

pantof de familie magazine

carte si magazine de cadouri

Departamentul de magazine

îmbracaminte speciala - magazine de îmbracaminte unisex

Design-ul super-mall regionale este adesea critic pentru succesul non-ancora lant de magazine si chiriasi locale. Aceste chiriasilor obtineti expunerea de care au nevoie de trafic pietonal intre ancore. Un model cu patru colturi creeaza suma maxima a traficului pentru magazinele locale. Daca un mall cuprinde chiriasilor, precum restaurante sau sali de cinema, care sa creeze propria lor de trafic, o locatie centrala pe calea pietonilor este mai putin critic. (Adesea, restaurante si case de film vor fi segregate, daca este posibil, deoarece acestea de multe ori cauza congestionarii si a asternut, care sunt incomod pentru alti locatari.)

În afara de chiriile mari pe metru patrat de spatii închiriate, comerciantii cu amanuntul plati mai mult pentru a opera într-un mall super-regional decât sa functioneze într-o in aer liber sau "benzi" centrul comercial. Acest lucru este în principal pentru ca trebuie sa plateasca chiriasilor mall o parte proportionala a costurilor pentru încalzire, racire, si de curatare un spatiu pietonilor închise.

No comments:

Post a Comment