Educatiei financiare a

De afaceri de alfabetizare, de patrundere de afaceri, financiar alfabetizare

Oricare dintre termenii de mai sus poate înlocui, pentru celelalte si sa descrie în general un nivel de confort si de familiarizare cu aspecte afaceri a unei întreprinderi. Când termenul de "afacere" este folosit, acesta se refera la aceste componente ale organizatiei, care sunt frecvent masurat intr-o moneda sau descrie pe piata în care organizatia exista. Cele mai uzuale a afacerii masurate sunt veniturile, cheltui
Veniturile si cheltuielile sunt raportate pe P & L sau de profit si sa raporteze pierderi. Venitul este banii pe care se varsa în organizarea si poate emana de la o sursa sau mai multe. Venitul poate fi raportate de catre sursa, adesea clasificate de produse sau servicii, geografic, sau de catre client. Cu toate acestea, este raportata, fie în orice detaliu, este rezumata prin veniturile pe termen lung.

Cheltuielile sunt, de obicei, împartite în doua categorii majore. Primul este mentionata ca un cost, acest lucru poate fi costul marfurilor vândute (dinti) sau a costului vânzarilor (COS). Acest prim tip de cheltuiala este legata de procesul de fabricatie sau de furnizare de servicii si toate materiile prime necesare. Al doilea tip de cheltuiala este mentionata ca generale si administrative si se refera la acele costuri care nu sunt direct legate de vânzarea unui produs. Cu alte cuvinte, acestor costuri ar exista probabil, chiar daca nu am avea o vanzare in perioada curenta. Aceste elemente includ salariile executiv, chirie de birou, asigurari, publicitate, marketing, taxa pe proprietate, dobânzile, taxe, etc

P & L este, de asemenea, numit de operare Declaratie, Declaratia de operatiuni, sau Declaratie de venit. În general, masurile de profitabilitatea entitatii. Daca adaugam la toate scade de venituri si toate cheltuielile, suntem stânga cu un profit net (sau pierderea neta daca este un numar negativ). În non-profit lume, aceasta se numeste o excedentul (sau deficitul),.

Valoare, datoria si dreptul de proprietate sunt descrise într-un alt document denumit bilant. Acest lucru este imagine "a ceea ce intreprinderi arata ca la o anumita data, la fel ca ceea ce zi arata în acest moment o fotografie este rupt. În prima parte a bilantului prezinta activele, sau toate elementele valorii, atat corporale si necorporale. Acestea includ numerar, bani datorate de organizare, inventar de materii prime si produse finite, brevete, mobilier, echipamente, etc Aceste active sunt, de obicei lucruri pe care le au folosit cash noastre de a dobândi sau se va schimba în cele din urma sa devina numerar. Cealalta parte a bilanturilor cum am ajuns descrie toate lucrurile "sau active. Cele doua moduri majore pe care le obtine active este de a împrumuta bani sau cresterea acesteia prin investitori.

Cash este de oxigen al organizatiei. Fara numerar, organizarea moare la fel ca este adevarat si pentru organism lipsit de aer. Situatia fluxurilor de numerar cash ilustreaza modul în care sa mutat si în afara întreprinderii pe o perioada de timp.

Pe piata este o descriere a cine este achizitionarea de produse al organizatiei sau care folosesc serviciile acesteia. Acest lucru poate fi descris în mai multe moduri, cum ar fi de consum sau categoriilor de produse, straturile geografica sau orice alt mod care poate fi de ajutor la organizarea sau partilor interesate.

În rezumat, de afaceri Acumen financiare sau de alfabetizare este de întelegere a ceea ce aceste rapoarte sunt si ce decizii sau circumstante îi afecteaza.

No comments:

Post a Comment