Ce as vrea sa Invatati copiii mei despre bani

Îmi place sa gestiona bani si daca am putea da copiilor mei instrumentele dreptul de a pastra vietile lor financiare pe pista, cred ar fi un mare cadou. Nu vreau sa le faca obsesiv, doar atenta.

Pâna ei a lua formare financiara buna merge în scolile, este pâna la parintilor sa seta lor kids pe calea dreapta.

Scopul meu este sa predea copiii ca banii este câstigat, nu cresc in copaci si este mai usor cheltuit than câstigat. Pune cel putin 10% în economii, mai este mai bine, si asteptati o s
Aflati cum sa echilibra o carnet de cecuri, gestiona carduri de credit întelepciune, stabileasca credit bun si folos it corect. Aflati cum sa investeasca în piata de valori si alte lucruri. Aflati despre caritate si donatii alte. Da intorc la lumea cel putin un pic. Gasiti bucurie în ce bani poate oferi dar nu face it dvs. viata întreg.

Lots de copii absolvent niciodata cu adevarat stiind ca credit este un instrument nu un cec în alb. Ei nu înteleg de ce este atât de important a va plati facturile la timp si nu ajunge în faliment. Ei trebuie sa stiu ca lucrurile bune din viata sunt disponibile pentru cei care nu sunt o amenintare pentru restul lumii. Daca nu puteti gestionati bani nu puteti fi încredere. Daca nu puteti fi încredere nimeni va puteti împrumuta bani pentru o casa, o masina, sau o educatie. Acesta toate aspectele. Totul e conectat.

No comments:

Post a Comment