Stabilirea Customer Service Mare

În lumea astazi competitiv, oferind servicii pentru clienti extraordinara este necesara pentru a ramâne in afaceri. Studii demonstreaza ca în medie o persoana care au avut o experienta negativa cu o companie spune doisprezece alte persoane despre experienta lui sau ei de rau. Aceasta înseamna ca daca un client a avut o experienta negativa fac afaceri cu tine, doisprezece alte persoane va sti despre ea. Este foarte important, apoi, pentru afacerea dvs. pentru a oferi mereu cele mai bune în scopul< de a evita negative cuvântul-de-gura de publicitate.

1. Educa-te: Aflati mai multe despre serviciul de relatii cu clientii. De exemplu, daca exista o companie te admir pentru ca de client service sale, studiu, ea îndeaproape. Ce fac pe care le face diferit de ceilalti? Daca analizam îndeaproape alte companii, este posibil sa vina cu idei mari sa puna în aplicare în afacerea dumneavoastra. În acelasi timp, companiile de studiu cu departamentele de client service rau în scopul de a evita comiterea greselile lor. Exista, de asemenea websites excelente cu sfaturi si recomandari pentru întreprinderile mici folositor pentru drum liber. De exemplu, site-ul Microsoft Small Business are recomandari excelente despre instituire a unui mare departamentul de client service.

2. Avea o "cutie sugestia": clientii Permiteti a va oferi feedback si recomandari. Daca exista o reexaminare rau, asigurati-va sa solutioneze problema cât mai repede posibil. Daca se întoarce clientului si constata ca nu ati adresa plângerea sa, sansele sunt ca el sau ea nu va reveni pentru afacerea dvs. si ca alte persoane vor auzi despre experienta lor negative. Amintiti-va mereu ca este de peste cinci de ori mai greu sa achizitioneze un client nou decât sa pastrezi unul vechi.

3. Fi atent: întoarcerea întotdeauna telefonul clientii tai apeluri si mesaje de posta electronica zi aceeasi afacere. În acest fel, clientii vor realiza pe care le cred ca sunt importante si va fi apoi mai dispusi sa faca afaceri cu tine.

4. Tineti un ochi deschis: Încercati sa respecte clientii dumneavoastra. Prin observarea ce le place si ce nu, ati putea sa vizeze o problema si de a corecta rapid.

5. Cunoaste-ti clientii: Amintindu-si numele clientilor si stiind preferintele lor va va ajuta sa construiasca o mare reputatie. Daca este posibil, încercati sa pastrati o lista cu ziua de nastere client. În zilele de nastere ale acestora, le trimit o felicitare sau un e-mail, oferindu-le o reducere în timpul saptamânii zilele de nastere ale acestora.

Sfat: client service Marii va va ajuta sa dezvolte clientii fideli. De ce nu profita de clientii dvs. loiali pentru a va ajuta sa faceti publicitate afacerii dvs.? Elaborarea unei adreseze un prieten cu program de stimulente pentru trimiteri si sa încurajeze clientii fideli pentru a raspândi cuvântul despre afacerea ta. Word-de-gura de introducere pe piata este un instrument foarte puternic si FREE

No comments:

Post a Comment