Fraudei Taxare inversa - Combaterea chargebacks nelegitim

Un plan proactiva si aprofundata pentru prevenirea si face cu chargebacks este un must-have pentru activitatile pe care accepta carduri de credit. Fara un plan de efective, chargebacks poate deveni costisitoare si poate chiar prompt un procesor pentru a închide un cont de comerciant.

Exista diferite motive posesorilor de carduri why problema chargebacks. Unele dintre cele mai frecvente motive sunt lipsa primi un produs în timp specificata sau de produse sa fie denaturat de marketing care sa c
Disputelor Daca un client unei taxe pentru unui produs sau serviciu pe care le-am primit deja, negustorul standuri de a pierde Capitol, de profit si produs. Daca produs sau un serviciu este scump aceasta combinatie poate echivala cu o pierdere substantiala. Un plan de chargeback eficienta micsoreaza frecventa chargebacks si mareste probabilitatea de a câstiga litigiilor atunci când acestea sunt emise.

Penalizare frauda este greu pentru a combate chiar si cu planul de cele mai cuprinzatoare. Frauda apare atunci când un probleme cardului o taxare cu intentia de a storc de produse sau servicii de la un comerciant. Într-o fraudulos un scenariu cardului nu are niciun temei pentru eliberarea unui chargeback. motivatia posesorului cardului este de a fura produse sau servicii de la un comerciant, profitând de sistem.

Din pacate, banci facilitate neintentionat fraudei de chargeback de mers înapoi imediat tranzactiile în litigiu înainte de a contacta comerciale implicate. Pur si simplu prin initierea procesului de detinatorul de card a câstigat jumatate lupta. Când un cardului emite un chargeback frauduloase, ei au primit deja produsul sau serviciul de la comerciant, banca a dat banii înapoi si nu au avut chiar sa furnizeze dovezi pentru sustinerea afirmatiei lor. Daca comerciantul nu se raspunde la notificare a bancii într-un interval de timp specificat ca de obicei nu depaseste 10 zile, posesorul cardului va reusi sa abuzeze sistemul de câstig personal, pe cheltuiala comerciantului.

Comerciantii au luat problema cu problemele inerente si partialitatea în sistemul de chargeback de mult timp, dar nu seamana cu bancile se va schimba politicile lor în orice moment în curând. În acelasi timp, este imperios necesar sa includa metode de prevenire si câstigatoare sustine frauduloase în planul dumneavoastra.

Cea mai buna arma împotriva cererilor frauduloase este aprofundata documentatia de vânzare, inclusiv încasarile de vânzare, semnaturile si a dovezii de livrare (daca este cazul). Clientii care pretinde ca problema frauduloase au nici o dovada substantiale pentru a sprijini cererea lor. Prin mentinerea de înregistrari complete vânzari pe care le creste foarte mult sansele dvs. de a câstiga aceste chargebacks potential costisitoare.

Daca afacerea dvs. nu are un plan de, face una. Daca aveti nevoie de câteva indicii pentru a începe, exista informatii utile disponibile la www.merchantcouncil.org Desigur, chiar si planul de cea mai mare de chargeback este ineficienta daca nu a urmat pentru fiecare vânzare card de credit. Odata ce ati creat un plan solid, sa fie sigur ca toata lumea care se ocupa de clienti este familiarizat cu ea.

No comments:

Post a Comment