Analiza CPA

Exista în principal doua tipuri de oferte APC:

O cost pe actiune

O cost pe achizitie

Cost pe actiune: Aceasta este care cineva renunta lor posta electronica adresa, cod postal, numarul de celule sau alte forme de informare si apoi sunteti platit.

Cost pe achizitie: Acesta este locul unde vei fi platit atunci când perspectiva converteste într-un efectiv de vânzare (de ex modificari bani mâini si fac un fizic de achizitie a produsului / serviciului).

Adevarul despre CPA este faptu
Abordarea APC cu o minte deschisa si o atitudine confrunta cu pierderi este la primul pas. se asteapta sa cheltuiasca niste teste de bani si apoi, daca nu sunt conversii acolo, schimba dintr-text / banner, pagini de schimbare de destinatie, precum si schimbarea chiar ofera youre promovarea pâna când gasiti anuntul dreptul si combinatii de produse

care locul de munca.

Odata ce ati gasit combinatii dreptul si conversiile sunt venind, atunci stiti youll fi în siguranta rampa si cresterea campaniile. Daca nu theyre de conversie si încarca youve facut de modificari la timp, atunci cel mai probabil sa se deplaseze pe totul altceva.

Un alt lucru sa se tina seama este ca obiceiul gasi, probabil, ca oferta de prima "push" si de testare vor fi profitabile, este posibil sa aveti pentru a rula mai multe oferte de la comerciantii mai multe pentru a gasi dreptul de unul.

Exista câteva lucruri esentiale care aveti nevoie pentru a revizui atunci când alege o oferta:

O plata

o Daca ora restrictionata sau plafonata, în orice fel (tu dont nevoie sa se suporte costuri PPC pe o reclama a trimite oameni la o oferta de inchis!)

o Cât timp este nevoie sa te platit (luna urmatoare, blocat în timp de 90 de zile etc) Fluxurile de trezorerie poate fi o problema mare cu CPA.

o Cât timp dureaza un cookie. Cele mai multe ori în circa 30 de zile, dar vrei sa se abtine de la cookie-uri de sesiune (numai pentru moment, valid perspectiva este pe site-ul), deoarece daca parasesc si ma întorc mai târziu va obiceiul primi comision.

Orice o regiune / tara limitari (acolo nu punctul trimite trafic din Marea Britanie pentru o oferta doar SUA, tu wont a lua paid).

O Orice restrictii de vârsta (18 +, etc)

O Orice restrictii pe canalele de promovare si de licitare cuvinte cheie.

O este co-înregistrare o optiune? (Co-înregistrare este locul unde puteti tag una din ofertele proprii sau a produselor pe oferta, astfel ca dupa ce perspectiva a semnat pentru promovarea CPA apoi le-au trimis sa ofere propriul dupa aceea.)

Luarea deciziei

Lucru trebuie sa fiti multumiti atunci când selectati oferta este timp, efort si bani necesare pentru a obtine un randament al investitiei. De asemenea, trebuie sa cântareasca pâna tip de promovare a permis, pentru ca nu putea avea resurse. De exemplu, daca formularul de promovare doar pentru o oferta de email si nu aveti o lista pentru a trimite ofere, apoi de un non-starter.

Daca youre publicitate pe reteaua de plasamentul sau de a face publicitate contextuala, atunci puteti lega direct direct la pagina de destinatie agentii de publicitate, dar daca esti a face publicitate de cautare, atunci youll nevoie pentru a crea un pagina de destinatie de pe site-ul dvs. pentru a obtine un scor de buna calitate si de a reduce CPC-ul dvs. .

Deci, atunci când revizuirea Im anunturi, eu furaje în cifrele Comisiei pentru a obtine o vedere cu privire la max estimate CPC si apoi te uiti în Google AdWords pentru a vedea ceea ce am CPC-ul va trebui sa plateasca pentru a obtine în pozitii de top pentru anuntul meu. În cazul în care cifrele sunt mile în afara, apoi cele mai multe ori trece III pe o oferta diferite.

Acum, aceasta este doar o parte a mea de filtrare proces, pentru ca pot exista si alti factori care aveti nevoie sa te uiti la care ar putea face oferta de valoros, chiar daca esti pierde bani pe publicitate.

De exemplu:

O publicitate poate fi un lider pe pierdere de plata a compensatiilor comision, dar în acest proces puteti captura o adresa de e-mail pentru lista dvs., care te face bani pe mai târziu pe linie sau cross-vândute pe alte oferte.

O, tu, ar putea sa co-reg oferta cu unul dintre dumneavoastra ofera (ex: a face o vanzare de produsele dvs. proprii complementar pe capatul din spate).

O Comisia poate fi o retragere pe doua niveluri, si pierdeti la plata initiala dar apoi mai tarziu pe linie la categoria doua lovituri si aduce castigurile.

La sfârsitul zilei, va obiceiul stiu daca youve deciziei luate se întâmpla sa-ti aduca stive de numerar pâna la youve face campanii de testare si urmarit pentru a vedea daca sunt anunturile de conversie în vânzari.

Amintiti-va, începe buruienilor mici, orice non artistilor interpreti sau executanti, si apoi o data manie pâna Youre obtinerea de conversii.

No comments:

Post a Comment