Crearea de avere - plata dvs. ipotecare Off în mai putin de zece Anii Utilizarea Structura Finante din dreapta

Am avut cumparat o proprietate în 1999 pentru 165.000 dolari. Împrumutul pe proprietatea a fost 110.000 dolari. Împrumutul a fost doar principalul dumneavoastra de baza si împrumut scos peste 25 de ani. Rambursarile lunare au fost cuprinse de interes si principale, ceea ce însemna ca fiecare luna o mica parte a principalului împrumutului 165.000 dolari au fost platite în jos. În cele din urma dupa 25 de ani, împrumutul ar fi achitat.

Stiam ca daca as putea sa plateasca mai mult decât rambursa
Prin 1999, eram mai educat pe crearea de bogatie si de a construi un portofoliu de investitii imobiliare. Am început sa puna întrebari structura de împrumut, iar daca a fost cea mai buna structura de a avansa financiar.

Din moment ce de cumparare în proprietatea în 1997 pâna la 1999, am avut de platit peste 20.000 dolari la banca, cu toate acestea de împrumut mele au redus cu doar aproximativ 3000 dolari. Aceasta a însemnat ca majoritatea banilor am fost de plata în fiecare luni a fost platind doar de interes.

Am crezut ca acolo a trebuit sa fie o cale mai buna. Am vrut sa plateasca împrumutul mult mai rapid decât de pe 25 de ani. Am fost mental gata de a construi un portofoliu de proprietate nu doar achita o acasa.

Auto-educatie ne conduce la un alt tip de structura de finantare. Am petrecut ceva timp de cercetare financiar planificatorilor, iar diferitele modele a recomandat crearea bogatiei.

Nuvela este, prin faptul ca are tipul corect de structura finante, noi am fost capabil de a achita creditul in aproximativ sapte ani. O reducere drastica de la 25 de ani.

O sinteza a modelului nostru selectate financiar Planificator stabilit pentru noi a fost sa ne forteaza sa traiasca în interiorul unui buget. Toate salariilor noastre, veniturile din chirii, cecuri restituirea taxei, dividende si orice alte venituri a fost automat platite direct pe împrumut casa noastra. În acest exemplu, sa spunem ca ne venitul total a fost combinat în fiecare luna 4,500 dolari.

Am apoi a trebuit sa calculeze cât de mult banii necesare pentru a acoperi toate cheltuielile noastre de viata. Sa presupunem ca noastre totalul cheltuielilor de trai în medie pe luna 3 mii dolari. Aceasta a inclus toate cheltuielile de trai, inclusiv rambursari ipotecare, alimente, divertisment, haine, utilitati, totul. Am fost alocat un buget de 3000 dolar pe luna, si nu mai mult. Accesul la bani a fost scos din mâinile noastre. Aceasta a fortat-ne sa traiasca în limita mijloacelor noastre.

De o luna ne-am trezit scurt de bani. Am avut la solicitarea Planificator financiar si poate cere pentru accesul la o parte din banii nostri. El a explicat ca, daca am scos banii în plus, ar avea un extra, de exemplu, sase luni pentru a achita creditul noastra acasa. El a explicat consecintele ... am avut de a face alegerea. Daca vom luat bani in plus, ne înteles consecinta.

Utilizând o versiune mai detaliata a aceasta metoda, împrumut nostru a fost oprit în locuri bine platite sub 10 ani. Când am încercat sa achite împrumutul, prin plata în plus în fiecare luni, nu am putut face acest lucru. Totusi, cand altcineva instituit un sistem automat, care ne-a obligat sa traiasca în mijloacele noastre, le-am realizat.

Notiuni de consiliere profesionala financiar cu privire la modul de a înfiinta unei structuri financiare a ne permite sa atinga obiectivele noastre financiare, a lucrat cu siguranta pentru noi.

No comments:

Post a Comment